Houd klanten en geïnteresseerden op de hoogte door gebruik te maken van verschillende sociale media, zoals Facebook, Twitter en LinkedIn. Vertel wat je doet en wie je bent. Bouw je ‘community’ van volgers verder uit, zorg voor een grotere online vindbaarheid, vergroot je naamsbekendheid of zorg ervoor dat mensen gemakkelijker contact met je opnemen. Goed gebruik van sociale media kan allerlei verschillende doelstellingen realiseren. Die van jou staan voorop!
Ieder sociaal medium heeft zo zijn eigenaardigheden. Wij kennen die door en door. Samen bepalen we de inzet van sociale media voor jouw bedrijf. Wat gaan we posten? Hoe vaak gaan we posten? En hoe gaan we om met reacties op berichten? Allemaal vragen die tijdens een gesprek aan bod komen. We willen graag horen wat jouw verwachtingen van social media zijn. Dan kunnen we op basis daarvan de juiste inzet bepalen. Uiteraard houden we ook de resultaten van onze acties op social media zorgvuldig bij. Met regelmaat ontvang je daarom statistieken van de voor jouw bedrijf ingezette social media-kanalen. Op basis daarvan kunnen we onze strategie verder verfijnen.