Skip to main content

Computerbeheer

Computergebruik

Ga je aan de slag met een nieuwe computer, dan is de aanschaf hiervan slechts de eerste stap. Onze toegevoegde waarde zit voornamelijk in het gebruiksklaar maken van de apparatuur en zorgen dat je er zolang mogelijk plezier van hebt. We kijken kritisch naar welke applicaties je nodig hebt en hoe we de computer het beste in kunnen stellen voor jouw gebruik.

Daarnaast willen we op zijn minst één keer per jaar onderhoud uitvoeren aan je computer. Aan het einde van het onderhoud krijg je documentatie toegestuurd, samen met een rapportage van het onderhoud.

Computeronderhoud

Computeronderhoud neemt ongeveer drie kwartier per computer in beslag en wordt op locatie uitgevoerd. Bij computeronderhoud komen onder andere de volgende onderwerpen aan bod:

  • In overleg verwijderen van niet gebruikte software
  • Opschonen van lokale profielgegevens
  • Updaten van besturingssysteem, software en drivers
  • Controleren van beveiligingsinstellingen, zoals antivirus, firewall
  • Bijwerken van documentatie

Diensten

dWise Computers
Introductiegesprek
dWise Computers
Analyse
dWise Computers
Strategie
dWise Computers
Communicatieplan
dWise Computers
Management

Team

DaveAaron

Samenwerken is een keuze, geen verplichting

Computergebruik

Bijna alle systeembeheerders werken met servicecontracten: vaste periodieke betalingen voor onderhoud en wijzigingen. Bij dWise zijn we hier geen voorstander van, omdat we vinden dat beslissingen altijd bij jou als klant horen te liggen. Als je tevreden bent en geen wijzigingen wilt, dan is dat jouw goed recht. En dan wil je daar dus ook niet voor betalen. In de wereld van computers zijn veranderingen aan de orde van de dag. Als je zou willen, zou je bijna wekelijks verbeteringen kunnen doorvoeren. Maar weegt dat altijd op tegen de kosten? Naar onze mening niet.

Af en toe een goed gesprek over de gang van zaken binnen het bedrijf, de vernieuwingen op computergebied en samen een afweging maken wat nuttig is, dat is onze manier van werken. Geen wijzigingen, geen kosten.

Geen SLA’s (service level agreements)

Een SLA wordt afgesloten om onder andere de responstijd van de systeembeheerder vast te leggen. Daarvoor worden de mogelijke computerproblemen gecategoriseerd en bij elke categorie wordt een responstijd vastgesteld. Onze ervaring is dat SLA’s niet de garantie bieden die zij lijken te bieden. Ons idee? Wij zullen alles doen wat wij kunnen om onze klanten in alle omstandigheden zo goed mogelijk van dienst te zijn. Wij helpen klanten zoals wij zelf geholpen zouden willen worden. En daarbij is onze goede naam ons zoveel waard dat wij er niets aan gelegen laten liggen.

Werkgebied van dWise Computers

Om de kwaliteit van onze service te kunnen waarborgen, bieden wij systeembeheer aan in een straal van 10 kilometer rondom Schijndel en Sint-Oedenrode.

Grofweg wordt ons werkgebied dus omsloten door Den Bosch, Tilburg, Eindhoven, Veghel en Uden. Uitzonderingen kunnen altijd, zolang je er rekening mee houdt dat het voor ons lastiger wordt om snel langs te komen.

Om de plaatsen maar even bij naam te noemen: wij leveren ondersteuning voor bedrijven in Schijndel, Wijbosch, Gemonde, Boxtel, Sint Michielsgestel, Den Dungen, Berlicum, Heeswijk, Dinther, Sint Oedenrode, Olland, Boskant, Nijnsel, Son en Breugel, Best, Liempde, Eerde, Veghel en Zijtaart.

dWise Computers Werkgebied